ورود به سایت

رمزتو فراموش کردی؟

عضویت در سایت

مجله آنلاین موسیقی استان هرمزگان

شرجی -محمدرضا اقدسی مینابی : پیوند نیاز به معرفی ندارد صدایش ساده است و صمیمی و خودش از صدایش صمیمی تر ، رو به فردا قدم بر می دارد و در این راه هیچ چیز جلودارش نیست

با همین مقدمه کوتاه گفتگوی خودمانی شرجی با پیوند ،تقدیمتان می شود

شرجی : بیـوگرافی؟

پیوند اسمنی هستم ، متولد سال ۱۳۵۷ ، شهرستان بندر لنگه

 

شرجی : از کی شروع کردی به خوندن ؟

من از بچگی به موسیقی و خوندن علاقه داشتم . دوران دبستان به عنوان تک خوان گروه سرود انتخاب شدم . سال دوم راهنمایی به خاطر شاگرد اول شدنم و کسب معدل ۲۰ خاله ام یک کیبورد کوچیک برام خرید که شب و روز باهاش ور می رفتم تا اینکه کم کم راه افتادم . وارد دبیرستان هم که شدم دوباره همون داستان گـــروه سرود پیش اومد و دوباره به عنوان تک خوان فعالیت کردم .

 

شرجی : چرا خواننده شدی ؟

من باید خواننده می شدم . خیلی چیزها هست که خود آدم نمی تونه براشون تصمیم بگیره و تعیینشون کنه و درست مثل جریان رودخونه می مونه که وقتی توش قرار بگیری تو رو با خودش می بره مثل همون کیبورد که شاید یک دلیل یا انگیزه بود برای خواننده شدن من . خوندن مثل یک نیاز می مونه ، یکی ممکنه صداش خیلی خوب باشه و یکی هم ممکنه در حد متوسط اما نیاز داره که بخونه و من این نیاز رو درخودم احساس کردم و  خوندم .

 

شرجـــی : در کنار خوانندگــی به نوازندگــی هم مشغول هستــی ؟

نوازندگـــی هم میکنم اما الآن بیشتر روی خوندن تمرکز کردم ، خوندن خیلی بهم احساس بهتری میده .

 

شرجــی : به کدوم خواننده همیشه علاقه داشتی و سعی کردی توی کارهات ازش الهام بگیری ؟

اون موقع ها خیلی به سیاوش شمس علاقه داشتم ، یه کم بزرگتر که شدم صدای سیاوش قمیشی خیلی بهم آرامش می داد و توی خواننده های بندری هم مثل همه صدای ابراهیم منصفی و ناصر عبداللهی رو دوست دارم .

 

شرجی : به نظرت خوانندگی یک شغله یا هنر؟

فکر نمی کنم شغل کلمه ی خوبی باشه که بخوایم بهش نسبت بدیم چون هنر چیزی نیست که بخوایم روش قیمت بزاریم

 

شرجی : بعضی ها از این طریق کسب در آمد می کنند !

درآمد خودمم از همین راهه، اما به نظر من موسیقی یا هر هنری فرقی نمی کنه ،چیزی نیست که بخوایم قیمتی براش قائل بشیم .

 

شرجـــی : اولین آهنگی رو که به صورت رسمی خوندی چی بود ؟

من اولین کارم رو با پخش آلبوم شروع کردم نه تک اهنگ . اونم زمانی بود که تو دبی مشغول به کار بودم . آلبومی هم که پخش شد شامل ۱۰ تا تراک بود که آهنگسازای مختلفی برام آهنگسازیش رو انجام دادن  ، ۱ تراک صادق خواجه نژاد ، ۳ تراک مهرشاد ، ۲ تراک خودم و ۴ تراک محمود راهبر و تنظیم کننده ی ۶ تراک عادل قربانف ، ۲ کار مهرشاد و ۲ کار عبدالله یونس بود .

 

شرجـــی : ترانه ســـرای کارهات اون موقع کی بود ؟

یه خانمی از بندر کنگ به نام میتـــرا سالاری ، اون موقع افتخار آشنایی با آقای ذاکری رو نداشتم .

 

شرجـــی : توی خونه چـــی ؟

واقعیت توی خونه با خوندن من مخالف بودن اما کم کم دیدن که گوش من به این حرفها بدهکار نیست ( خنده ) … ناچارا قبول کردن و وقتی که یه کم گذشت و دیدن که واقعا من به این رشته علاقه دارم و یه جورایی دارم پیشرفت می کنم تشویقم کردن . البته من تو این زمینه سختی های زیادی کشیدم .

 

شرجـــی : محیـــط چقدر رو کارت تاثیــر گــــذاره ؟

خیــــلی

 

شرجــــی : یکی ممکنه تو یه محیــط خیلی کوچیــک زندگی کنـــه و یکــی هم تو محیـــط بزرگتـــر ، این فضــا چقدر می تونه رو کارش تاثیر بگـــزاره ؟

خیلی زیاد ، توی یه محیط کوچیک یه جورایی آدم لای منگنه قرار می گیره ، تعداد انگشت شماری افراد هستن که بتونن یه جورایی توی پیشرفتت کمکت کنن و در کل آزادی عمل نداری .

 

شرجـــی : چند تا کار تا حالا ازت پخــش شده ؟

کلا تا حالا دو تا آلبوم از من پخش شده که آلبوم اول ۱۰ تا تراک داشت ، آلبوم دوم هم ۹ تا یا ۱۰ تا تراک داشت .

 

شرجــــی : اســــم آلبوم ها چـــی بود ؟

آلبوم اول کـــوچه گـــرد و آلبوم دوم هم بعـــد تو

 

شرجـــــی : تک آهنگ هایی که ازت پخـــش شده چــی بوده تا الآن ؟

از چشمُوم چِکیدی با یه ورژن و یه تنظیم دیگه پخــش شد ، نامه ی بیست و پنجـــم بوده ، تیتـــراژ شو وا شو بوده و چند تا کار گروهـــــی و آخـــرین تراک هم خجـــالت بود که چند مدت پیش از سایت شرجی پخش شد .

 

شرجـــی : آلــبوم بعــد تو رو کـــی و کجـا ضبطـــش کـــردی ؟

آلبوم دومم که همین بعد تو باشه رو تو استودیو مهراب ضبطش کردیم که تنظیم اون رو مهراب بهرامی و امیر رحمانیان انجام داد و آهنگسازی رو هادی آرمین و ترانه هاش هم که از مجید ذاکری بود

 

شرجـــی : در مورد آلبــوم بعــد تو برامـــون بگــو !

اون موقع هادی آرمین هم  این کار رو خونده بود که من خیلی از این کار خوشم اومد و هادی هم اون رو در قبال هیچ هزینه ای به من هدیه داد و من هم اون کار رو خوندم که البته این شعر داستانی داره

 

شرجـــی : چــه داستــانــی ؟

مجید ذاکری این ترانه رو بر اساس یه اتفاق تلخ و واقعــــی که تو میناب رخ داده بود نوشته که در نوع خودش جالب بود .

 

شـــرجـی : کــدوم یکی از تراک هایی رو که خونــدی از بقیه بیشـتر دوسش داری؟

هوای عاشقـــی (از چشمُوم چِکیدی) و نامه ی بیست و پنجم

 

شرجــی : و از کــدومشون بیشتــر خاطــره داری ؟

از همشون

 

شرجـی : بهتــــرین دوســـتت ؟

دوست زیاد دارم ، خیلی زیاد یه نمونه اش هم مجید ذاکری که تو مسائل کاری یا زندگی هر اتفاقی برام بیوفته باهاش در میون میزارم و ازش مشورت می گیرم

 

شــرجـی : دوست خوب چه تاثیـــری روی پیشرفتت داشته تا الآن ؟

صد در صد دوست خیلی نقش تاثیر گذاری داره

 

شرجــی : دوست داری با کـــدوم آهنگســاز کار کنــی ؟ یا در کل کار کــدوم آهنگســـاز رو بیشتـــر دوست داری ؟

کارای سیاوش قمیشی و شادمهر عقیــلی رو خیلی دوست دارم

 

شــرجـی : توی بنــدر چــی ؟

از کسانی که تو بندر واقعا آهنگسازیش رو قبول دارم هادی آرمین ، محمود راهبر ، احمد رضایی هم حس خوبی برای آهنگ سازی داره

 

شــرجــی : چــرا کارهات دیر به دیر پخـش می شه ، فاصلـه ی بین آلبوم بعد تو و نامه ی بیست و پنجم فکر می کنــم یه دو سالـــی طول کشیــد ، چــــرا ؟

حق با شماست ، یه مقــدار تنبلی خودم هست و یه مقدارشم اینه که خیلی رو کارایی که می خوام انجامش بدم وسواس دارم و یه مقدارشم بیشتر بر می گرده به مسائل مالـــی ، هر کاره خوبی که بخوای انجام بدی مثلا فقط ۲۵۰ هزار تومن رو باید بدی برای تنظیم و هر سازی رو که بخوای استرینگ بگیــری ۲۵۰ هزار تومن دیگه باید بدی ، پول استودیو هست ، من کارام رو تهران ضبط کردم و هزینه ی رفت و برگشتم هم هست ، الآن من یه آلبوم دارم از یک سال پیش آماده شده که از این آلبوم فقط آهنگ خجالت پخش شده چون اگه بخوای میکس و مستر خوب داشته باشه بازم کلی هزینه داره ، رو هر کارم از ساز زنده استفاده کردم و متاسفانه الآن هزینه ی کافی برا میکس و مستر خوب تو دستم نیست و خودم هم چون رو این مسائل خیلی حساسیت دارم فعلا دست نگه داشتم ، وقتی هم که یک فاصله ی طولانی بین کارها می افته ما باید هی تنظیمش رو عوض کنیم چون صد در صد هر روز تنظیم ها و کارهای بهتری داره ارائه می شه .

 

شرجــی : فکر می کنم که تو جزء اولین نفــراتی باشـــی که میکس و مستر کارهات رو بردی تهـــران ، به نــظر خودت حــرکت خوبــی بوده ؟

خیلــی ، خیـــلی تاثیر داشته صد در صد ، مثلا اولین آهنگـــی رو که ما استریـــنگ گرفتیـــم از چشموم چکیدی بوده تو ورژن دومش ، اگه به ورژن اول این کار دقت کنین حالا که استرینگ و کمانچه روی این کار زده شده خیلی بهتــر شده ، البته این کار هم باز از استودیو لو رفت و ما نفهمیدیم چطوری پخش شد چون هنوزم میکس و مستر نهایی و حتی خوندن نهاییش هم انجام نشده بود .

 

شرجـــی : به نظــرت نبـــاید نوازنده زهی ( استرینگ) خوب هم توی بنـــدر باشه ؟

اگه باشه هم به نفع کساییه که این ساز رو می زنن و هم به نفع خواننده هاییه که می خوان از این ساز استفاده کنن ولــی خوب امکاناتش نیست ، هنــوز یه استودیوی حرفه ای توی بندر نیستش .

 

شرجــــی : غیــر از خوانندگــی به چه کاری مشغـولــی ؟

هـــیچ ، کار و در آمدم فقط از همین طریقــه

 

شرجــــی : موسیقـــی رو به چــی تشبیـــه می کـــنی ؟

تنها چیـــزی که می تونم بگم اینه که در هر حالتــی به آدم یه آرامشه خاصـی می ده ، تو اوج نارحتـــی یا حتی اوج خوشحالـــی آرومت می کنه

 

شرجـــی : موسیقی استــان رو تو این چند سال چطــور دیــــدی ؟

خیلــی پیشرفت خوبـــی داشته به نظـــر من ، بچــه های هرمزگــان خیلــی پیشرفت خوبــی داشتن توی این چند سال نمونه هاش مثــل رضا صـــادقـی که الآن یکی از نمره اول های ایرانه ، عمــران طاهری خیلی پیشرفت خوبــی داشته ، خواننده هایی که تو بنــدر کار می کنن مثل هادی صدری ، احـــمد رضایــی و هــادی آرمیــن و…

 

شرجــی : آینــده ی احـــمد رضایی رو چــطور می بیـــنی ؟

آینــده ی خیلــی روشنـی داره ، یه بچــه ی هنـــرمند با صدای خیلــی زیبا ، پشتکــار خیلــی خوب و صاف وســـاده

 

شرجـــی : چــرا کنسرت لــغو شد ؟

( خنده ) فکر کنم که خودتون جوابــش رو بهتـــر بدونیــن

شرجـــی : می خواستیـم از زبون خودت بشنویـــــم !

مجوز داده نشــد

 

شرجــی : ولـــی خیلــی ها این وسط حرفـــای دیگـه ای زدن !

چـــه حرفـایـــــی ؟

شــرجــــــــی : مثلا اینکه سالـــن دستشــون نبـــوده و از ایــن حرفـا !

نه سالــن رو ما از قبل رزرو کــرده بودیـــم

شرجــی : ولــی یه جا شنیـــدم که می گفتـــن سالن دست… بوده !

والا به ما گفته شد که اماکن مجـــوز نداده و اعلام کـــردن که اجازه ی برگـــزاری هیچ گونه کنسرتــی توی این ایــام داده نشــه

 

شرجــی : حاضـــری من بـــرم اماکـــن و بپرســـم تا بفهــمی که روحشــون هم از این قضیــه خبــر نــداره ؟

والا پس شاید مسئلــه چیز دیگســـت من در جـــریان نیســـتم و در مورد این مسئله به من چیـــزی گفته نشده .

 

شرجــی : حتــی من شنیـــدم که آقــای جهانبــخش ۳ ، ۴ روز بعد از لغــو کنســرت به احــمد رضایــی زنــگ زده و گفــته که من پیگـــیر کارت هســـتم، بهت مجـــوز میدم و فـــردا یا پس فـــرداش بیایــن و کنســرت رو اجـــرا کنیــن !

قـــرار شد که ما اجــرای کنسرت رو یک هفـــته عقب بنـدازیم ولـــی بعــد از اون جــریان اسپانســـرمون جا زد و دیگــه تلـــفن رو جواب نداد که البته اسپانســـر خودش اومـده بود دنبــال ما ولــی بعد از اون جریان دیگه به تلفن هاش جواب نداد و مورد بعدی اینکه ما گفتیــم اگه اجرای کنسرت یک هفته یا ده روز فوقش عقب بیفته هم هوا رو به گــرمی می ره و هم مردم اکثـــرا می رن به مسافــرت ما حداقل می خواستیـــم اون هایــی که تو بنــدر هستن بیان و این اجــرا رو ببینن ، حالا احتمالا بعد از ماه رمضان اگه بهمون مجـــوز بدن احتمال زیاد یک کنسرت خواهیــم داشت .

 

شرجــی : تنهـــا یــا بـا احـمد ؟

تنها نه ، با احــــمد

 

شرجـــی : به نظـــرت چه چـــیزی به کار موسیــقی کمــک می کـــنه ، اینکه آدم فقــط تمــرین داشته باشه شرطـــه یا نه شنیـــدن اون هم می تونه تاثــیر گزار باشـــه ؟

هر دو تا در کنـــار هم ، تمریــــن که توی هر کــاری جای خود داره برای پیشرفت و گوش دادن به موسیقی های روز دنیـــا هم توی این زمینـــه خیلی تاثیر گـــزاره .

 

شرجـــی : برای درک بهــتر از موسیــقی چــی ؟

من تا جاییکـه بتونــم به هر موزیک خوبــی گوش میـــدم با هر ملیــت یا فضـــایــی حتی به نظــر من دیدن فیلــم یا تئــاتر یا حتــی همین رفتــن یه سینـــما و … خودش خیلــی می تونه تاثیر گـــزار باشــه .

 

شرجــی : سینــما میــــــری ؟

بله ، اتفاقا خیلــی اهل فیلـــم هستـــم و به نظر من دیدن فیلـــم به درک بهتر از موسیقی خیلی کمک می کنه مخصوصا تیتراژ هایی که بین یا آخـــر هر فیلمــی پخــش می شه .

 

شرجـــی : آخـــرین فیلـــمی که نگــاه کــردی چــی بوده ؟

آخــرین فیلـم رو تهــــران دیــدم ، دموکـــراســی در روز روشـــن

 

شرجــی : قـدرت یه خواننــــــده رو در چـــی می بینــــی ؟

در خیلـــی چیـــزها ، اینـــکه سالــم بخــونی ، بتــونــی شعــر خوبـــی رو انتخــاب کنـــی و همچنـــین آهنگ خوبــی رو براش در نظــــر بگیـــری ، زیــــــرکـی می خـــواد . یه خــواننده شاید صدای بسیار خوبــی داشته باشه ولـــی انتخاب شعــر و آهنگــش خوب نباشه و هیچ وقت به هیچ جا نرســـه .

 

شرجــی : سهـــم تنظیــم ، تـــرانه و آهنـــگ رو یکســان می دونــی ؟ توی ذهــن تو تقسیـــم بنـدی این ها چجـــوریــه ؟

مسلما این ها همه باید دست به دست هم بده تا یه کار خوب شکـــل بگیــره ولــی نه تنها توی بنــدر بلکه کل ایـران فرهنگ طوریه که شعـــر و کلام خیلی براشون مهمه و اولویـــت داره به نظر من یه شعر خوب ، یه تنظیــم خوب و یه آهنگ خوب اگه در کنار هم باشه یه کار خیلی خوب هم شکل می گیــره .

 

شرجــی : خیلـــی ها می گــن خواننـــدگــی بیشــتر از ایــنکه با حنجـره باشه با فکــر و احســاسه ، نظـــر تو چــــیه ؟

صد در صد ، وقتــی یه آهنگ بخـــواد خونده بشه اول توی فکـــرت یه تحـــریر قشنگــی باید از اون ترانه داشتــه باشه و بعــد حنجــــره فقط اون تحـــریر رو اجـــرا می کنـــه و به نظــر من خواننــدگــی استفاده ی درست و به جـــا از فکــر و تمــرکــز و پیــاده کردن اون هست .

 

شرجــی : فکــــر می کنـــی وجــه تمایــز موسیقـــی هرمـــزگان با سایر نقاط کشــــور در چیــه ؟

موسیقـــی استان هرمــزگان رو سایر نقــاط به اسم بستـــکی می شناسن ولــــی جالبـــی موسیقی بندرعباســـی در ایـنه که همــه از هـــر نقطــه ی کشــور که اون رو می شنون خوشــشون میــاد ، شاید برگــرفته از احساسات خاص مردم این منطقه ست و ریتـــم لنگ بنـــدری . ریــتم آهنگ های بندری مثل ریتم آبادانـی نیست که مثلا بخــوای کوانتایــزش بکنــی ، آهنگ های بندری یه ریتـــم لنگــی داره که خوشه

 

شرجــی : به هــر حال موسیـــقــی استـــان معــرفــی شدست ، فکــر می کنــی جــدا از ایــن ریتـــم لنــگ چــه شاخصــه های دیگه ای می تونه داشته باشه ؟

سادگـــیه هرمــزگانــی ها

 

شرجـــی : یعنــی همــون سادگی که تو رفتـــار اجتـــماعیشــون هست ، اون صمیمیتشــون ؟

بلــــه صد در صد ، یه جـــورایی خیلی بی شیله پیله ایم ما هرمزگانــی ها ، موسیقـــی سر تا سر احساسه ، بندری ها این احساس رو تبدیل به کلام و موسیقی و صدا می کنن و مسلما هر چیـــزی که از روی احساس باشه مخاطب رو جذب می کنه

 

شرجــی : به نظرت بچــه های موسیقی هرمــزگان با هم همدلن ؟

خواننده های قدیــم رو نمی دونم ولــی خواننده های نسل جدید که دارن تو استان کار می کنن خیلــی زیاد تو این زمینه با هم همکاری دارن و به هم کمک می کنن ، مثلا تا یه کار جدید ضبط می کنیم همه یکــی یکــی بهم زنگ می زنیم و تبریک می گیم ، من فکر می کنم که همدلی بچه ها تازگیا خیلی بهتر شده توی استان و بیشتر هوای هم رو دارن .

 

شرجــــی : وقتـــی دری به درونت باز می کنــــی اولین چیـــزی رو که باهاش برخورد می کنی چیــــه ؟

اولیـــن چیز اشتباهه ، آدم با یک عالمه فکــر و احساس درگیـــره که هر کدوم توی موقعیت های مختلف خودش رو نشون میده ، یه زمان ممکنه حس دلتنگـــی باشه و یه زمان خوبـــی و شادی ، هر چیـــزی در زمان و موقعیت های مختلف فرق می کنه ، یه چـــیز نیست . اما فکــر می کنم دیگران بیشتر به من لقب سادگـــی رو بدن

 

شرجـــی : نظرت در مورد مرحــوم ناصر چیـــــه ؟ تا حالا باهـــاش کاری رو انجام نداده بودی ؟

نه افتخـــار کار کردن با مرحوم ناصر عبداللهی رو نداشتم ، به نظر من سلطان صدای ایران بود و نبودش هم یک فقدان محسوب می شه برای موسیقــی استان و فکر نمی کنم هیچ بندری ای وجود داشته باشه که از صدای ناصر خوشش نیاد . ناصر در پیشرفت و معرفــی موسیقی استان نقش خیلی به سزایـــی رو داشته ، به خاطر همین هیچ وقت یادش از ذهن هیچ کس پاک نمی شه مخصوصا هرمزگانی ها و یک صدای ماندگاره .

 

شرجــی : بهتــرین ترانه سرای استان ؟

لازم به گفتن نیست ( خنـــده ) مجید ذاکـــری

 

شرجـــی : از احمد رضایی گفتـی حالا یه کم هم از مجیـــد ذاکری بگــو !

از کجـــا شروع کنم ، از آشناییمون ؟

 

شرجــــی : آره ، چطـــور با هم آشنا شدین ؟

آشنایی بین من و مجیــــد یه رازه و فقط بین خودمون دوتاست و تا حالا به هیچ کس دیگه هم نگفتیم ( خنده ) سال ۱۳۸۲ بود و الآن حــدود هفت سال می شه که با هم دوستیم .

 

شرجــی : اولیـــن شعـــری رو که مجید بهت داد چــی بود ؟

یه ترانه بود به اسم یادت نــره که هنــــــوزم پخش نشده ، البته همه ی کارهای میکس و مسترش هم انجام شده اما هنوز پخش نشده .

 

شرجــــی : تا حالا از هم جدا هم شدیــن ؟

( خنده ) آره زیاد ، خیلــی زیاد جر و بحث زیاد داشتیم با هم ولـــی خوب خیلی طول نکشیده

 

شرجــی :در مورد جمله هایی که ازت می پرسم فقط در حد یک کلمه جواب بده .

موسیقی تو رو یاد چــی میندازه ؟

زندگـــی

روزت بدون اون شب نمی شه !

موسیقی

همیشه آمادگیش رو داری ؟

شنیدن یه موزیک خوب

شــروع آن هیـــچ وقت دیـــر نیســت !

رشد و ترقـــی

بدهـــکار چه کســی هستـــی ؟

پدر و مادرم

خیلی مراقبـــش هستـــی !

احساســـم

نمی شـــود به آن اطمـینـــان کرد !

هیچ کس

با دیدنــش طبعت گـــل می کنه !

مجید ذاکـــری

تو براش خیلـــی اهمـــیت داری !

خـــدا

آخــرین بار به چه کســـی گفتــی چشم !

سایت شرجــــــــی

بیشتـــرین محبــتت نسبـت به چه کسیــه ؟

فرقی نمی کنه ، به همه

قصد سفر و خونـــدن اون ور آب رو داری یا نــه ؟

ترجیح میدم توی ایران کار کنم .

 

شرجــی : به عنوان یک خواننده کار کدوم یکــی از همکـــارات رو می پسنــدی ؟

احمد رضایی ، هادی صدری ، هادی آرمین ، تو سبک خودش محمد روهنده ، مهرشــاد

 

شرجـــی : نقــش سایــت ها رو در پیشرفــت موسیقــی چطــور می بینــی ؟

خیلــی تاثیر گزاره البته سایت خوب ، سایتــی که باعث تشنج بشه و بخواد حاشیــه بره جای پیشرفت باعث پسرفت میشه به نظر من .خوشبختانه الآن سایت شرجــی خیلی با درایت و هدف داره پیش می ره ، برای همیــن هم  هنرمدانی که مطرح هستــن در حال حاضر با سایت شرجی همکاری می کــنن . نه اینکه حالا چون داریــن با من مصاحبه می کنین بخوام این حرفــها رو بزنــم ، نه به هیچ وجه چـــیزی رو که خوبه همه تاییدش می کــنن .

 

شرجــی : از گــوشه و کنـــار خــــبر رسیــده که کار خجــالت با صدای یک خواننــده زن هم پخش شــده ، حقیــقت داره ؟

بلـــه متاسفــانه ، ما اصلا نفهمـــیدیم چطــور این کار لو رفــت و خیلــی هم از این مسئله ناراحتـــم که با وجــود این همه خـــرج این کار بـــدون اجــازه از من دزدیده شد .

 

شرجــی : بزرگــترین تصمیــمت برای آیــنده چیــه ؟

می خــوام کارهام رو به صورت حــرفه ای تر دنبــال کنـــــم و با دید بهـــتری جلو برم و فضای بهــتری رو تجـــــــربه کنم .

 

شرجــی : فکــر می کــنی تجربه ی ایــن فضای تازه چقــدر توی پیشرفتت تاثــیر گزار می تونه باشه ؟ اینکه آدم بتونــه قدرت ریسک داشته باشه ؟ مثلا یکــی مثل هادی آرمین سبک خاص خودش رو داره !

دقیــقا ، منم می خــوام یه کــاری کنم که سبکـم عوض بشــه ، پیش اومـــده گاهی که حتــی دوستان غیــر هنرمندم هم بهم گفتن که چرا مثلا سبک آلبوم اولــت رو توی آلبوم دومت هم دنبـــال نکــردی ، به نظر خودم کار درستــی کردم که سبکــم رو عوض کردم ، سبک آلبوم اول مختص زمان خودش بود و دیگــه تموم شد .

 

شرجـــی : چه چـــیزی باعــث می شه که ترغــیب بشــی تا فضــای تازه تـری رو تجربه کنــی ؟

خوب من اگه بخوام دنبال همون کارای اول باشم می شه تکـرار مکــــررات

 

شرجــی : بیشــتر دوست داری بنــدری بخـونی یا فـــارســی ؟

بنـــدری ، البته این آلبومی که جدیـدا بسته شده بیشتر تراک هاش فارســـیه ولــی خوب…

 

شرجــی : چـــرا برای آلــبوم هــات مجــوز نمی گیــری ؟

یک سال طول کشیـــد تا این آلبـــوم رو آماده کردم ، اگــه بخــوام یک سال هم دنبــال مجـوز بدو ام باید دوبــاره از اول کارها تنظیــم و خونــده بشه ( خنده ) و کلــی هم هــزینه .

 

شرجــی : کلیـــپ چقــدر می تـونه توی معــــرفی یک خواننــده تاثــیر داشتـــه باشــه ؟

خیلــی ، صد در صد تصویـــر خیلــــــی تاثیـــــر داره تو معرفــی یک خواننـــده

 

شرجی : برای کلیپ برنامه خاصی نداری ؟

در حال حاضر کلیپ اثر خجالت آماده شده که به زودی پخش میشه 

 

شرجـــی : احســـاســت رو در مورد کلمـــه های پاییـــن بگـــو !

مجـــــیــد ذاکـــری : سراسر احســـاس و حســاس

معـــین راهبــــر : تنظیــم کننـــده ی خــوب

رضا صادقی : باعــث افتخــار هــرمــــــزگان

محمد جواد رسولی : خلاق و نوگرا

شرجـــی : یک حـــرکت خـــوب

هادی صـــدری : بی شیله پیـــله

محمد رضا اقدسی : یک دوست خوب

بنـــدر لنگــــه : خاطــــــرات خوب و بـــد

پــــــــدر : حـــامی همیشگیــم

مـــــادر : ســــراســـر محبـــت

فرامرز امیری : مدیر برنامه خوبم

نامه ی بیست و پنجـــم : تصــــویـــر و خـــاطــره

خجـــالــت : کشیدنــش واســه بعضیــا بد نیســـت

برچسب ها : ,

نظرت در مورد این کار چیه؟

هیچ نظری برای این مطلب ارسال نشده است.

آخرین آثار منتشر شده