با عرض خسته نباشید خدمت یکیایک عزیزانی که در ساخت این قطعه قدیمی زحمت کشیده اند ، خواستم نظری بدم شاید اگه زمانی کسی بخواد قطعه ای رو بازخوانی کنه قویتر و بهتر بتونه یه کاری رو جمع کنه ، امیدوارم کسی از عرایض بنده ناراحت نشه و این نظرات رو برای ساخت بهتر قطعاتش بکار ببره :
۱_ ساخت ریتم آهنگ مخصوصاً جایی که کمی تلفیقی میشه اگه از ریتم خام مثل اول آهنگ استفاده میشد کمی بهتر بود
۲_ خواندن خواننده باید جوری باشه که شفافیت کلامی داشته باشه ، ( با کارهای آقای منصفی مقایسه نکنید خواهشاً چون ایشون امکانات الان رو نداشتند )
۳_ خواندن جز، بلوز یا فانکی تکنیک های خاص خودش رو داره امیدوارم خواننده در کارهای بعدی بتونه بهتر اجرا داشته باشه .
۴_ گام قدیمی خود آهنگ بسیار دلنشین تر هست ( به نظر اینجانب ، نظر همه محترم هست )
۵_ ریتم سول با تمپو بالاتری میشد انتخاب کرد برای جذاب تر شدن کار
۶_ از دقیقه ۲:۴۰ آهنگ کمی شلوغ میشه که متاسفانه تنظیم کنندگان باید دقت بیشتری جهت اجرای سازها داشته باشند ( هرچند با VST بخواد اجرا بشه ) تاچ هر صدا باید نواخت مناسبی داشته باشه .
۷_ با آرزوی موفقیت برای شما …….
هادی
با عرض خسته نباشید خدمت یکیایک عزیزانی که در ساخت این قطعه قدیمی زحمت کشیده اند ، خواستم نظری بدم شاید اگه زمانی کسی بخواد قطعه ای رو بازخوانی کنه قویتر و بهتر بتونه یه کاری رو جمع کنه ، امیدوارم کسی از عرایض بنده ناراحت نشه و این نظرات رو برای ساخت بهتر قطعاتش بکار ببره :
۱_ ساخت ریتم آهنگ مخصوصاً جایی که کمی تلفیقی میشه اگه از ریتم خام مثل اول آهنگ استفاده میشد کمی بهتر بود
۲_ خواندن خواننده باید جوری باشه که شفافیت کلامی داشته باشه ، ( با کارهای آقای منصفی مقایسه نکنید خواهشاً چون ایشون امکانات الان رو نداشتند )
۳_ خواندن جز، بلوز یا فانکی تکنیک های خاص خودش رو داره امیدوارم خواننده در کارهای بعدی بتونه بهتر اجرا داشته باشه .
۴_ گام قدیمی خود آهنگ بسیار دلنشین تر هست ( به نظر اینجانب ، نظر همه محترم هست )
۵_ ریتم سول با تمپو بالاتری میشد انتخاب کرد برای جذاب تر شدن کار
۶_ از دقیقه ۲:۴۰ آهنگ کمی شلوغ میشه که متاسفانه تنظیم کنندگان باید دقت بیشتری جهت اجرای سازها داشته باشند ( هرچند با VST بخواد اجرا بشه ) تاچ هر صدا باید نواخت مناسبی داشته باشه .
۷_ با آرزوی موفقیت برای شما …….